Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: numi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18328
Постинги: 7
Коментари: 7
Гласове: 16
Постинг
26.04.2007 23:45 - Някой знае ли,как гневът може да бъде изразен,без да наранява другите?
Автор: numi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 475 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.04.2007 22:37


Понякога избухвам...понякога избухвам и това ,може би, е човешко,но казвам неща,за които после съжалявам...Наранявам хора,които даже не го заслужават...
"Случва се..."-отговарят...Прощават ми.Както се казва:"Човешко е да се греши,а божествено да се прощава!"Но НЕ МОЖЕ така! не е правилно,не е нормално...

Въпрос : Какво е гневът?

За мен това е рядко проявена слабост на характера ми.Наистина,за кратко време изгубвам контрол над себе си.Съществото ми иска да наранява другите,защото самото то е наранено...Търси мъст за несправедливостта надтегнала над  живота му или иска да изкаже това,което е премълчавало дълго време и го изръсва в най-неподходящия момент с най-неподходящите думи...Става толкова рядко,но се случва...и ме е страх ,когато стане така.Страх ме е от самата себе си,защото това не съм аз...или по-точно не искам да бъда такава...

Колкото до... : Болката

Живеем в свят на прекалено много болка...Защо да не си спестим малко от нея, като преди да кажем нещо се замислим,дали не бихме наранили  с това някого..Толкова ли много ще загубим,ако поне веднъж премълчим и оставим нещата да отминат?  Мислим си ,че ще ни олекне,ако нараним,но...само заблуда...Излетия върху накого гняв ни кара да се чувстваме дори по-нищожни,отколкото преди...

А сдържаният гняв?

Той е най-голямото зло,защото те гложди отвътре...не ти дава покой...А може да се завърне с двойна сила следващия път и да причини двойно повече болка...Може би, съществува начин,по който гневът може безболезнено да се изразява...просто аз още не съм го открила...

Послепис 1.:ИСКАМ ДА СЕ ИЗВИНЯ НА ВСИЧКИ,КОИТО НЯКОГА СЪМ НАРАНИЛА.

Послепис 2.:Искам да предупредя останалите да внимават,когато съм раздразнена.Бъдете търпеливи към мен!Не ме винете за емоции,които все още не съм овладяла...Някой ден и това ще стане...НАДЯВАМ СЕ...

(Звучи малко като начин на употреба,но ,уверявам ви,това е само напътствие...Сигурна съм,че всеки се нуждае от такова при запознанството си с някого...За жалост,хората са толкова различни,че никое напътствие не може да е достатъчно всеобхватно,за да бъде универсално...)


Тагове:   как,   може,   наранява,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив